Tuesday, October 6, 2009

Santai | Bermain "Blogger Hunter" di Kami Blogger

From penafatih

From penafatih

Sejak 1 Oktober lalu, secara santai saya menyertai pertandingan Blogger Hunter yang dianjurkan oleh Kami Blogger sebuah laman yang kreatif menggalakkan blogawan-blogawan mengenali antara satu sama lain serta meningkatkan kadar traffik blog ahli yang menyertai Kami Blogger.
Kebetulan hari ini, blog saya dijadikan sebagai bahan pencarian di dalam blogger hunter. Yang terujanya, ranking blog saya berada di tempat yang ke 3.. Tak leh bangga lagi, mana tahu kalau abaikan strategi ranking saya mungkin yang tercorot. Jom santai bersama Kami blogger di http://www.fcucommunity.net

From penafatih
Kedudukan ranking blog saya


From penafatih
Ranking keseluruhan


From penafatih
ehem..ehem..pernah dengar ayat ni, tapi di mana ya??






Topblogs @ iLuvislam

Bacaan Popular