Saturday, March 20, 2010

Berita Kemalangan Keluarga Puan Noora


21 Mac 2010 : Perjalanan saya bersama Haji Rafiuddin (Pengerusi KBI P.Pinang) menziarahi keluarga arwah Puan Nora di Kampung Salor agak suram. Suram apabila mendengar berita kemalangan maut yang menimpa Keluarga Arwah Puan Nora dan suaminya Encik Amli apabila kereta yang mereka naiki bertembung dengan lori di Kilometer 51 Jalan Gua Musang–Kuala Krai. Puan Nora merupakan petugas di Koperasi Belia Islam (KBI) .


Dalam kejadian 6.15 pagi tadi, dikalangan keluarga yang meninggal dunia di tempat kejadian adalah En. Mohd Amli Hussein, 43 (pemandu) , isterinya puan Noora Mohd Zawi, 40, dan seorang anak mereka, Hakimi Akhmal, 12, manakala yang cedera adalah anak-anak Mohd Amli dan Noora, Sofi, 7, dan Safiq, 5, serta dua anak saudara Mohd Amli, Nurul Fazira Mohamad, 16, dan adiknya Amrul Akhmal, 14.

Dirumah keluarga, semua sanak-saudara dan jiran-jiran terdekat memenuhi halaman rumah memberikan penghormatan terakhir. Solat jenazah pada malam itu dimamkan oleh Al-Fadhil Ustaz Muhammad Mustapha (YB Demit). Turut bersama ialah YB Salor , Dato' Husam Musa yang turut menziarahi keluarga mangsa.

Semoga roh keluarga arwah dirahmati dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

Bacaan Popular