Tuesday, March 2, 2010

Bingkisan Mawlidur Rasul [Oleh Pak Andy : Trainer ESQ 165]

Bismillah...



Assalmulaykum wbt.



agak lama saya tidak menulis di blog ini. Ingin saya mulakannya . tapi entah bila. Akhirnya tergerak hati untuk berkongsi dengan teman-teman sempena mengingati Hari kelahiran Rasulullah SAW. Bingkisan maulidur rasul yang saya ikuti dalam siri Halaqah di TV9 yang lepas amat meruntun jiwa. Rasa kasih kepada Rasulullah yang amat tidak berbelah bagi. Kasih Cinta Rasulullah terhadap umat akan datang yang tidak pernah baginda lihat.



Moga teman-teman dapat meluangkan masa untuk menonton program halaqah TV9 yang disertakan di bawah. Mudah-mudahan program dakwah di media dan di pentas-pentas terus disuburi kreativiti dan kejujuran. Amin. Moga datang bantuan Allah kelak.



Bagi yang masih tertanya-tanya apakah itu training ESQ. Ia boleh dapat gambaran di sini insyaallah. Ucapan yang dilontarkan dengan bahasa hati, ungkapan dengan bahasa jiwa akan menyentuh hati dan jiwa. Hanya hati yang bisa berbicara dengan hati. Subhanallah. Mari kita berselawat ke atas nabi muhammad saw.











Bersama Pak Andy ketika training ESQ di PCB Kelantan

Nota: Perucap/ da'i dalam program halaqah ini seorang Trainer ESQ yang kami panggil Pak Andy. You can share your comments here on in youtube. Thanks. Salam ukhuwwah.

















Topblogs @ iLuvislam

Bacaan Popular